Menu Sluiten

Stoelen Auditoria

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over stoelen auditoria kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Stoelen Auditoria

Kantoren | Meubilair | Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Stoelen auditoria

menu over palma get inspired voor particulieren merken blog contact horeca type stoelen barstoelen lounge stoelen lounge tafels tafelonderstellen tafelbladen zitbanken terrasstoelen terrastafels terrassets ligbedden diverse stijl modern klassiek luxueus industrieel ontdek ons assortiment voor in jouw horecazaak stoelen auditoria specialisten Maak hiernaast je keuze. Bedrijf type stoelen tafels ontvangststoelen bureelstoelen werkstations diverse laat je inspireren door ons assortiment. Ontdek wat palma jou kan bieden. School type stoelen tafels auditoria laat je inspireren door ons assortiment. Ontdek wat palma jou kan bieden. Publieke ruimte type stoelen barstoelen tafels statafels zitbanken outdoor hoezen trolleys diverse meubilair dat voorzien is op het gebruik van een openbare plaats. Bekijk ons aanbod. Interieur type stoelen barstoelen lounge tafels tafelonderstellen voor jouw interieur kan je veel richtingen uit. Neem een kijkje bij onze inspiraties en we bekijken de mogelijkheden. Maatwerk horeca type stoelen barstoelen lounge stoelen lounge tafels tafelonderstellen tafelbladen zitbanken terrasstoel.

xfc voor wie werken wij over ons nieuws contact home kantoormeubilair meubilair voor zorg industrie schoolmeubilair zonwering projectstoelen projectstoelen zadelstoelen werkstoelen labostoelen medische stoelen zit en stahulpen krukken voetensteunen uursstoelen projectstoelen bieden een optimaal zitcomfort aan uw werknemers en bezoekers. Maar bovenal geven ze dankzij hun fraaie design een mooie uitstraling aan vergaderruimtes wachtzalen kantoren auditoria of polyvalente ruimtes. Ruime keuze aan projectstoelen projectstoelen zijn er in tal van uitvoeringen naargelang uw voorkeur. Gestoffeerd of in kunststof al dan niet met geperforeerde zitting en rug stapelbaar koppelbaar met of zonder armleuningen kuipstoelen met stalen slede of poots onderstel in zwart wit chroom of uw bedrijfskleuren samen met u gaat git sit op zoek naar de projectstoel die uw bedrijfsruimte een extra touch geeft Wat omvat stoelen auditoria Op zoek naar design projectstoelen maak een afspraak via onderstaand formulier. Wij contacteren u eerstdaags. Naam emailadres telefoon .

De discipline van Stoelen auditoria

be nl fr en expertises klaar voor een hybride werkplek audiovisueel beeld geluid bediening beheer connectiviteit discussiesystemen audiovisuele infrastructuur draadloos presenteren whitepaper interactief presenteren collaboration microsoft teams wat kan logitech betekenen voor uw hybride werkplek huddle solutions microsoft surface hub s video conference streaming archiving usage adoption plan conference call poly meets teams room desk booking digitale receptie ruimtereservering desk booking digitale receptie digital signage digital signage players digital signage software content creatie toepassingen digital signage as a service architectuur inrichting interieurontwerp avict integratie visionline stoelen verlichting vloer wand plafond partner voor architecten contact diensten av consultancy av paragraaf pve schrijven opleiding av presentations interactive presenting digital signage videocommunication streaming archiving av management mds operator.