Menu Sluiten

Ergonomisch Ontworpen Bureaustoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over ergonomisch ontworpen bureaustoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Ergonomisch Ontworpen Bureaustoelen

Kantoormeubilair | Duurzaamheid | Kantoren | Meubilair | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Ergonomisch ontworpen bureaustoelen

menu home gezond werken webshop over ons blog referenties contact account favorite favoriteborder zoeken winkelmand itemsincart ergonomische stoelen ergonomische bureaustoelen voor gezond werken een groot percentage van de werkende mensen in belgi doen dat vanachter een bureau. We zitten dus een groot gedeelte van ons leven. We moeten daarom zorgen dat we tenminste goed zitten zonder gevaar op pijn of letsels in onze rug of andere lichaamsdelen. Zitten afwisselen met staan en af en toe rondwandelen is n optie. Een ergonomische bureaustoel op maat van jouw lichaam de andere noodzakelijke optie is om een ergonomische bureaustoel aan te schaffen ergonomisch ontworpen bureaustoelen : vind meer info hier Een bureaustoel die is aangepast aan de persoon die er in zit. Maatwerk dus. Liefst uitgevoerd door mensen met verstand van zaken. Ergonomische bureaustoelen verhogen het werkplezier ergonomische stoelen zijn ontworpen om je langdurig comfortabel te laten zitten terwijl je werkt. Ze verhogen de productiviteit en het werkplezier en verminderen het risico op zogenaamde kantoorkwaaltjes link blog kantoorkwa.

aanmelden uw werkomgeving projects kantoor thuiswerk kantoren directie burelen sitstand burelen werk en ergonomic stoelen bezoekersen vergader stoelen receptie desk opslagruimte vergaderruimte accessoires verlichting outdoor akoestische oplossingen catalogus lounge lounge restaurant en bezoekers alkoven sofas poufs restauranttafels hoge tafels krukken outdoor catalogus contacteer ons ceka belgium onze showroom aanmelden enews news wellness enfun onze partners logistic viaxteam glidetec ceka gmbh online shop afspraak nederlands be nederlands be english franais be werkstoelen comfort en ergonomie ceka belgium is een expert in ergonomisch design en geeft advies bij het kiezen van de juiste bureaustoel voor uw behoeften. Verschillende mechanismen kunnen in onze showroom worden uitgeprobeerd. Wij bieden verschillende modellen aan die in voorraad zijn en profiteren van stock action voorwaarden. U kunt de zetels ook rechtstreeks met een adviseur ter plaatse configureren. Er zijn talloze combinaties van kleuren vorm.

Interesse in Ergonomisch ontworpen bureaustoelen

xfc voor wie werken wij over ons nieuws contact home kantoormeubilair meubilair voor zorg industrie schoolmeubilair zonwering medische stoelen projectstoelen zadelstoelen werkstoelen labostoelen medische stoelen zit en stahulpen krukken voetensteunen uursstoelen in een ziekenhuisomgeving is hygine van levensbelang. Letterlijk. En dus moeten ook de gebruikte hulpmiddelen bijdragen tot een optimale hygine. Dat geldt voor medische krukken zadelstoelen en verstelbare prikstoelen maar ook voor bijvoorbeeld fotostoelen en behandelstoelen bij de tandarts. hyginische medische stoelen git sit beschikt met score over een ruim assortiment aan medische stoelen en behandelstoelen. Ze zijn naadloos waterdicht en bestaan uit afwasbare en gemakkelijk te onderhouden materialen interesse in ergonomisch ontworpen bureaustoelen Daarnaast zijn deze stoelen zo ontworpen dat ze ergonomisch behandelen opereren bloed afnemen en verzorgen mogelijk maken. Op zoek naar hyginische medische stoele.