Menu Sluiten

Informatie Bureaustoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over informatie bureaustoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Informatie Bureaustoelen

Kantooroplossing | Meubilair | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Informatie bureaustoelen

onthaal diensten kantoormeubilair persoonlijke d plan vloerbekledingen electriciteit en verlichting akoestiek valorisatie verhuizing montage waarborgen producten new ways of working kantoorinrchting bureaus receptiebalie kasten ladeblok lockers zetels stoelen meeting rooms tafels scheidingswanden accessoires en decoratie merken over ons meer over ons onze aanpak jaar ervaring redenen om ons bedrijf te kiezen referenties testimonials faq contact fr nl faq faq wanneer moet u burama bellen plant u een nieuwe layout van uw bedrijfskantoren een zakelijke beweging in zicht een herinrichting van werkruimtes of de vervanging van kantoormeubilair burama is de projectmanager voor meubels die u nodig hebt. Neem zo vaak mogelijk contact met ons op een paar maanden van tevoren maar aarzel.

skip to content gratis verzending vanaf jaar fabrieksgarantie beste prijskwaliteitverhouding euro cart login home eetkamers eettafels salon tafels tvkasten stoelen slaapkamers boxsprings bedden lattenbodems nachttafels opbergkasten bureaus bureaustoelen woonkamers salons zetels tvkasten salontafels bijzettafels woonaccessoires hanglampen lampen tapijten kussens schoenenkast klokken kapstokken facebookf instagram salontafels zoek prijs populaire producten bollamp brons informatie bureaustoelen informatie inwinnen tafellamp bollen vierkante voet euro resultaat van de resultaten wordt getoond sort by select… Blackgrade salontafel euro meer informatie blackgrade salontafel euro meer informatie coffee tables euro euro meer informatie marlblary salontafel euro meer .

Gegevens over Informatie bureaustoelen

overslaan en naar de inhoud gaan contactcolpaert.be zoeken home catalogus ergonomie bureaustoel tafel over colpaert contact home disclaimer disclaimer deze website is eigendom van colpaert bvba contactpersoon frederik colpaert adres zeedijkhet zoute knokkeheist belgi telefoon email frederikcolpaert.be ondernemingsnummer be .. Door de toegang tot en het gebruik van de website verklaart u zich uitdrukkelijk akkoord met de volgende algemene voorwaarden. Intellectuele eigendomsrechten de inhoud van deze site met inbegrip van de merken logo s tekeningen data product of bedrijfsnamen teksten beelden e.d. Zijn beschermd door intellectuele rechten en behoren toe aan colpaert bvba of rechthoudende derden. Beperking van aansprakelijkheid de informatie op de website is van algemene aard. De informatie is niet aangepast aan persoonlijke of specifieke omstandigheden en kan dus niet als een persoonlijk professioneel of juridisch advies aan de gebruiker worden beschouwd de mogelijkheden van informatie bureaustoelen Colpaert bvba levert grote inspanningen opdat de ter beschikking.