Menu Sluiten

Aanbeveling Stoelen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair – 

Wenst u meer info over aanbeveling stoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Aanbeveling Stoelen

Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | Kantoren | Duurzaamheid | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Aanbeveling stoelen

ga rechtstreeks naar inhoud hotels apartments conferentie aanbiedingen lid inloggen als lid menu menu hotels apartments conferentie aanbiedingen lid inloggen als lid bedrijfsovereenkomst kortingscode boeking vinden of annuleren klantenservice alle inhoud shortcuts accommodatie hotels conferentie apartments prijskalender loyaliteit lid zakelijke klanten over thon hotels klantenservice carrire maatschappelijke verantwoordelijkheid over thon hotels inspiratie zoeken zoeken valuta nok dkk sek gbp usd eur taal nl no en fr de sv inloggen als lid menu menu we zoeken beschikbare kamers voor u… Waar wilt u heen kies plaats of hotel l hotel lesund hotels alta hotel andenes hotel arendal hotel as.

times intari video ontwerp keuken inspiratie tips and tricks wat kost een nieuwe keuken wat is de ideale ergonomie van een keuken hoe organiseer ik mijn keuken hoe plaats ik een keuken materialen werkbladen techniek offerte aanvraag times intari video ontwerp keuken inspiratie tips and tricks wat kost een nieuwe keuken wat is de ideale ergonomie van een keuken hoe organiseer ik mijn keuken hoe plaats ik een keuken materialen werkbladen techniek offerte aanvraag intari kitchens and cabinets ga naar de inhoud aanbeveling stoelen zijn vaak gezocht hoe organiseer ik mijn keuken tips and tricks keuken en afmetingen van passages de keuken is voor velen een stuk leefruimte geworden maar blijft in de eerste plaats toch nog steeds een werkplek bekijk ook eens aanbeveling stoelen Vandaar hier wat ergonomische tips… Passage waar mensen tesamen werken voorzie bij voorkeur een passage van minimaal cm tussen het kookeiland en de andere stukken van de keuken waar men werkt. Waarom cm is een minimum als u met personen wenst te passeren op een plek waar u samen werkt. Dus meestal voor een kookeiland cm houden is een warme aanbeveling. .

Interesse in Aanbeveling stoelen

loeckx registreren nl en fr onze volgende veiling verkopen aankopen top resultaten over ons aankopen expositie de veiling wordt voorafgegaan door de expositie die loopt van vrijdag . U tot zondag . Uur. U kan zich van de aard en eventuele gebreken vergewissen tijdens deze vrij toegankelijke tentoonstelling en u laten vergezellen door een expert naar keuze. Onze mensen staan te uwer beschikking voor vragen allerhande. De tentoonstelling loopt in de zalen van veilinghuis loeckx ingelandgat te gent. Op vrijdag van . Tot . Uur. Zaterdag van . Tot . Uur en zondag van . Tot . Uur. Catalogi voor al onze veilingen wordt een catalogus opgemaakt. Deze is mits betaling te verkrijgen op de kijkdagen. De catalogi zijn voorzien van een gedetailleerde beschrijving van elk lot alsook de geschatte prijs estimatie. De digitale versie van de catalogus verschijnt ongeveer twee weken voor de expositie op de website via database te scrollen. Bieden nieuwe klanten kunnen enkel meebieden indien zij ons.