KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.
Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.
We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.
Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.
Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.
Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.
Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.
More info
tags: Zitmeubilair – Bedrijven Zitmeubilair – Overzicht Zitmeubilair – Advies Zitmeubilair – Verdelers Zitmeubilair –
Wenst u meer info over conferentiestoelen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Conferentiestoelen
Kantooroplossing | Kantoorinrichting | Kantoormeubilair | Meubilair | Kantoren |
Conferentiestoelen
homeblogdownloadsprojectencontactnieuwsbrief nl fr schroeftechnologie automatisatie kalibratie luchtgereedschap luchtmotoren momentsleutels schroevendraaiers bedrijfsinrichting werktafels rekken kasten stoelen werkplaatsvoorzieningen esd lockers gereedschapsborden kantoorinrichting ergonomie veiligheid antislip ergonomische matten kunststof pvc vloeren veilige opslag veiligheid vloerbelijning over awp stoelen ons assortiment kies de juiste stoel bureaustoelen bureaukrukken uren stoelen productiestoelen esd stoelen laboratorium stoelen cleanroom stoelen sta stoelen bezoekers en conferentiestoelen kies de juiste stoel zitten is een houding waarbij er spanning komt op bepaalde delen van het lichaam. Om verschillende rugklachten te voorkomen is het dus erg belang.
onze centra brussel mundo b mundo j mundo madou namur mundo n antwerp mundo a louvainlaneuve mundo lln login emailadres wachtwoord ben je je wachtwoord vergeten en fr nl over ons mundocentra ons aanbod resultaten internationaal nieuws jobs nieuws maandag augustus news conferentie stoelen in goede staat te koop grip mundomadou e verdieping verkoopt conferentiestoelen in goede staat voor euro per stuk. Kleur zwart conferentiestoelen met korting Neem contact op met danile fayerstern d.fayersterngrip.org documents chaisestoelchair mundolab sa nv mundo b rue d edimbourg brussels belgium teacutel .. Email infomundolab.org copy mundolab sa nv registered company no .. Website development bien agrave vous agence web .
Kennisbank over Conferentiestoelen
aanmelden uw werkomgeving projects kantoor receptie desk kantoren sitstand burelen directie burelen thuiswerk opslagruimte werk en ergonomic stoelen vergaderruimte bezoekersen vergader stoelen accessoires verlichting outdoor akoestische oplossingen catalogus lounge lounge restaurant en bezoekers alkoven sofas poufs restauranttafels hoge tafels krukken outdoor catalogus contacteer ons ceka belgium onze showroom aanmelden enews news wellness enfun onze partners logistic viaxteam glidetec ceka gmbh online shop afspraak nederlands be nederlands be english franais be zitplaatsen voor uw bezoekers of vergaderingen in al zijn vormen klassiek of modern comfort en design om u te inspireren presenteren wij u een selectie stoelen om uw bezoekers te ontvangen of om uw restaurant in te richten Toekomstmogelijkheden conferentiestoelen De combinaties van kleuren vormen maten prijzen en standing zijn eindeloos dus aarzel niet om een afspraak te maken voor een bezoek aan onze showroom in oudergem of aan contact met ons opnemen. Wij beloven u zo spoedig mogelijk te antwoorden..